Home » Pop-rock » Holograf – da sau nu?

Holograf – da sau nu?

Holograf

Sincer, încă nu m-am hotărât. De fapt până nu demult susţineam foarte hotărît că nu-mi plac şi vă zic şi de ce. Chiar dacă sunt adolescent şi uneori mă emoţionează câte-o piesă lacrimogenă, mi se părea că Holograf pune prea mare accent pe baladele cu „tăt mă tau!”, adică lacrimogene. E adevărat că au şi piese mai bine dispuse care chiar îmi plac. Dar oricum am dezvoltat o uşoară antipatie faţă de ei. Până în vara asta când prietenii m-au convins să merg într-o seară la un festival unde a cântat şi Holograf. Şi uite că am rămas surprins! Au făcut un chef pe cinste, chiar dacă au cântat şi vreo trei piese dintre cele care nu-mi plac. Dar în general chiar mi-au plăcut!

Şi pe marginea acestui concert am înţeles un lucru: nu e vina artiştilor că ne săturăm de ei câteodată. Dacă eşti atent, la radio se dau în general două-trei piese ale unui artist. Şi astea până la epuizare. Aşa că după un timp ţi-e lehamite chiar şi de piesele preferate. De exemplu, mai ascult câteodată şi RockFM şi acolo am auzit o singură piesă Holograf: Banii vorbesc, şi asta de mai multe ori pe zi.

Concluzia: Domnule Bittman şi colegii, îmi cer scuze că v-am urât aşa de tare, nu se va mai întâmpla, promit. Domnii DJ de la radiouri, mai lărgiţi-vă şi voi un pic orizontul, că sunt multe lucruri frumoase acolo afară. Cu respect v-o spun, desigur.

Leave a Reply

