Home » R&b » Domnule Connect-R, vreau să vă zic ceva

Domnule Connect-R, vreau să vă zic ceva

connect-r

Connect-R este unul dintre cei mai constanți artiști de pe piața muzicală românească și trebuie să recunosc că nu degeaba. Știm cu toții ce cântă, nu trebuie să enumăr aici stiluri sau hituri, cred. Mie mi se pare că succesul lui se datorează și modului de abordare al artistului: nici prea lejer, nici prea serios, o muzică distractivă, pur și simplu. Fără mesaje sociale greu de înțeles, un entertainer adevărat. Și într-adevăr, dacă vrei să citești un pamflet politic sau social, cumpără un ziar și dă-i bătaie.

Pe scurt, îmi place muzica pe care o faci, Domnule Connect-R. Dar haide, te rog, să-ți zic ceva și în numele tatălui meu. E bine de știut, mai întâi de toate că tatăl meu este rocker convins și nu vă dați seama de câte ori mă ia la bășcălie pentru gusturile mele în materie de muzică.

Toate aceste fiind spuse, acesta e mesajul tatălui meu pentru D-nul Connect-R: Nu știu ce ai făcut vara trecută de nu ai avut somn, dar ai produs o foarte ciudată furoare în rândul rockerilor din întreaga țară. Toți chitariștii mai mult sau mai puțin pricepuți cântau ”Vara nu dorm”. Și vorbesc aici de rockeri adevărați. Bravo, d-nule Connect-R!

 

Leave a Reply

