Home » Dance » Sore – un produs reuşit Pariu cu viaţa

Sore – un produs reuşit Pariu cu viaţa

Nu voi comenta acum nebunia Pariu cu viaţa şi LaLa Band, în schimb aş vrea să zic câteva cuvinte – toate de laudă – despre produsul acestui serial, deloc de neglijat, numit Sore. 

Sore Magnet de frigider

Am auzit tot mai mult acest nume la radio şi TV, şi sincer nu m-a deranjat deloc. Stăteam şi mă gândeam de unde mi se pare aşa cunoscută această fată – la Pariu cu viaţa nu m-am uitat prea mult. Şi iată de unde: la vârsta de doar 11 ani a făcut parte dintr-o trupă de fete, numită Dolly, de care îmi amintesc destul de bine, iar în 2009 a făcut furori împreună cu doi băieţi cu trupa Crazy Win, cu piesa “Beautiful Lover”. Cine nu-şi aminteşte de Beautiful Lover? Din păcate cariera trupei a fost prea scurtă.

Anul trecut Sore a lansat o piesă alături de trupa Bere Gratis, “Noapte caldă” pe care am ascultat-o până la epuizare şi şi care m-a trecut prin toate sentimentele pe care un om de 19 ani ca mine le poate avea într-o vară fierbinte. Nu mă-nţelegeţi greşit, vă rog frumos.

Iar dacă doriţi să ascultaţi ceva absolut “fresh”, vă recomand să ascultaţi ultima piesă a ei, “Magnet de frigider”, o piesă care te poartă prin toate etapele unei poveşti de dragoste.

Dragă Sore, ai un fan fidel, eu sunt acela şi aştept încă multe piese care să mă încânte la fel de mult ca cele de până acum.

Leave a Reply

