Home » Pop-rock » Bere Gratis – o dragoste renăscută

Bere Gratis – o dragoste renăscută

Nu demult am fost la un festival unde mi-am reamintit de o veche iubire: Bere Gratis mi-a plăcut de ani de zile, încă de când am făcut cunoștință cu piesele deja clasice „Străzi albastre”, „Eu nu am să te las”, „La tine aș vrea să vin” sau „Câmpuri de luptă”.

Formația Bere Gratis a fost înființată în 1998 la București, de Marius Dobre (chitară), Robert Anghelescu (clape) și Mihai ‘Miță’ Georgescu (voce). Primul lor album a fost înregistrat în anul următor, devenind cunoscuți în 2000 cu piesa „Ce mișto”, care a rulat la radio la nebunie. Au urmat „Superfete” și „Curtea școlii”.

În 2003 a fost lansat „Acolo sus”, un album cu un sound mult mai bogat, ceeace dovedește creșterea în materie de cunoștințe muzicale ale formației, album care conține câteva dintre „clasicele” mai sus menționate.

Anul trecut Bere Gratis a bombardat din nou clasamentele cu piesa „Noapte caldă”, alături de Sore. Iar anul acesta a urmat „Tot așa e și a mea”.

Festivalul de care am pomenit mai devreme a fost, cred, o încoronare binemeritată a activității trupei, formând o colaboare cu această ocazie cu maestrul naiului Gheorghe Zamfir. Dacă știi de vreun concert în acest format în apropiere, nu-l rata! Merită să-l vezi, îți promit!

Leave a Reply

